Søvind GIF har bygget padelbanen med støtte fra Horsens Kommune og SparNordfonden.
Det er gratis at bruge banen, når du er registreret som bruger på banen.
Hjælp os med at at kunne vedligeholde og bibeholde vores padelbane.
Støt med mobilpay 123575 og skriv “padel” i kommentar.
Vi takker for din støtte
OBS – parkering skal ske ved hallen.
Du skal været oprettet som bruger på holdet “2025 Padel” for at kunne booke en tid på padelbanen.
Det koster 100 kr, som bidrager til den årlige forsikring og sand til banen.
Når du klikker på knappen “Tilmeld”, skal du være opmærksom på, om det er første eller anden gang, du bruger systemet.
Hvis det er første gang, du tilmelder dig en aktivitet via vores hjemmeside, skal du vælge “Nyt medlem”.
Her skal du udfylde alle felter – og det er vigtigt, at du opgiver navn og fødselsdato på den person, der skal deltage i aktiviteten. Hvis du fx tilmelder dit barn, skal du altså indtaste barnets oplysninger.
Fødselsdatoen skal være korrekt, da den bruges til kommunale tilskud, så tjek den gerne en ekstra gang. Når det kommer til e-mail og mobilnummer, skal du derimod bruge dine egne kontaktoplysninger som forælder – det er dem, vi bruger til at sende beskeder, f.eks. hvis en træning bliver aflyst.
Når du har oprettet dig som nyt medlem, får du tilsendt en e-mail med en adgangskode. Den skal du bruge, næste gang du tilmelder dig en aktivitet.
Skulle du ikke have adgang til din mail, når du skal logge ind igen, kan du i stedet klikke på “Glemt adgangskode?” under “Allerede medlem”. Så sender vi en ny kode til din mobiltelefon.
Hvis du tidligere har tilmeldt dig en aktivitet, skal du vælge “Allerede medlem”.
Her logger du ind med det mobilnummer eller den e-mailadresse, du brugte ved første tilmelding – sammen med din adgangskode. Hvis du ikke kan huske adgangskoden, klikker du blot på “Glemt adgangskode?”, så får du en ny.
Hvis systemet ikke kan genkende din mail eller dit mobilnummer, skal du oprette dig som nyt medlem igen.
Din adgangskode er knyttet til det mobilnummer eller den e-mail, du brugte ved oprettelsen. Det betyder, at hvis du som forælder bruger samme kontaktoplysninger, kan du efter login vælge, hvilket barn tilmeldingen drejer sig om. På den måde behøver du ikke oprette en ny profil for hvert barn – du skal blot sørge for, at børnenes navne og fødselsdatoer er korrekte.